niedziela, 14 grudnia 2014

pierogi z soczewicą od Piątnicy.




Lubicie pierogi ruskie?
A pierogi z soczewicą?:) Polecam!




Dzięki uprzejmości firmy Piątnica mogłam posmakować zielonej soczewicy, po której zakup mogę Was zaprosić TUTAJ:).










Soczewicę płuczemy pod bieżącą wodę i wrzucamy na wrzątek, gotujemy w proporcji szklanka soczewicy-2 szklanki wody, pod lekko uchyloną przykrywką około 30 minut, solimy tuż przed końcem.  








Przed podaniem pierogi można skropić dobrym olejem, dla wydobycia smaku. Zerknijcie na stronę Złotopolskie.pl, może znajdziecie tam coś interesującego:)

4 komentarze:

  1. Nie jadłam jeszcze zielonej soczewicy, ale uwielbiam czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie pierogi i pasztet tylko ja robie farsz z soczewicy i pieczarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierogi z soczewicą dość intrygujący dla mnie przepis!
    Nie spotkałam się z czymś takim, a nie powiem- z chęcią bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...