sobota, 15 lutego 2014

vol. 365^ pomarańczowy serek wiejski.

serek wiejski z otrębami pszennymi/ pomarańcza

Po tylu latach oswajania serków wiejskich, testowania różnych producentów, sprawdzania, jak bardzo serek na ciepło jest gorszy od tego na zimno, dodawania miodu, kakao, czekolady, wiórek kokosowych... doszłam do punktu, w którym pytam sama siebie o po pierwsze - po co ja w ogóle to robię?, po drugie - dlaczego nie spróbowałam wcześniej mieszać go z owocami?

*





Stosunkowo łatwo zrobić mi prezent. Wystarczy wiedza na temat wąskiej kategorii produktów, których nigdy mi za mało. Czekolada, różowe perfumy, różowe dodatki, srebrne świecidełka... W mojej szafie nie znajdzie się innych kolorów niż czarny, biały, beżowy i szary. Wchodząc do sklepu mam od razu o połowę łatwiej, bo wszystkie inne barwy mój umysł automatycznie ignoruje. 





Dlatego puszczam wodze fantazji w dodatkach. Kryształki, cyrkonie, wiszące kolczyki, różowe pomadki, landrynkowe zegarki - to póki co mój znak rozpoznawczy. Póki co, bo przyjdzie kiedyś taki moment, kiedy różowe atrybuty będę musiała zamienić na srebrne, co wcale nie będzie takie złe.... :)







14 komentarzy:

  1. a ja uwielbiam na słono wiejski, choć na słodko nie pogardzę :)
    Na ciepło, w formie placka z patelni-teeeeż dobra wersja!
    Ale co, kto lubi-grunt to odnaleźć swój smak :)

    Hah! Perfumy-któraż kobieta ich nie lubi? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię serek w każdej postaci i na ciepło jako placki czy dodatek do owsianki albo pizzy i na zimno z owocami, warzywami :) Chyba wiejski trzeba po prostu lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha to moja typowa kolacja, serków wiejskich kupuję na potęgę :) z dżemem są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. serek wiejski to produkt, którego nigdy nie braknie u mnie w lodówce ;) najbardziej lubię z owocami lub z miodem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja serek częściej jadam na wytrawnie z warzywami, ale czasem na słodko też się zdarzy. Wtedy obowiązkowo z miodem!

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz, że jeszcze nigdy nie jadłam tej ritterki tzn. gorzkiej, a tak lubię gorzką czekoladę! muszę kupić :)
    serek wiejski to chyba jeden z kolejnych najczęstszych produktów które jem :) i w sumie najbardziej lubię bez żadnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobne mamy kolory w szafie ;] U mnie jeszcze znajdziesz brąz.

    Serek wiejski bardzo lubię ale koniecznie Piątnicy. I chyba jednak w wersji wytrawnej ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja uwielbiam serek wiejski z pomarańczą! do tego muszę jeszcze mieć płatki owsiane, ale takie 'suche', trochę cynamonu i moje podniebienie jest w niebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja serek wiejski lubię z domowym dżemem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie serek wiejski koniecznie musi być z miodem i owocami!

    OdpowiedzUsuń
  11. akurat z pomarańczą to serka wiejskiego nie łączyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. serek wiejski jest pyszny bez niczego. ale z owocami to jest dopiero coś <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najbardziej lubię z miodem, bananem i np. wiórkami :) A polecam też z odżywką- wymieszać ją w jogurcie i dodać do serka, do tego lubię też namoczone płatki owsiane i jakiś dodatek, np. orzechy, mniaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pycha taki serek wiejski z owocami, uwielbiam :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...