niedziela, 16 lutego 2014

vol. 366^ wołowina w sosie papryczkowym.


wołowina duszon w sosie z ostrej i słodkiej papryczki, lekko zagęszczonej mąką i mlekiem/ podsmażane pieczarki i gotowane na prze brokuły

Pewnego dnia moja Mama powiedziała, że przyszedł ten moment, kiedy powinnam spróbować wołowiny. Tak, to był mój pierwszy raz... Po niedzielnym obiedzie zostało nieco mięsa, które z właściwą sobie sympatią do brokułów połączyłam z popołudniowych przekąsek przekolacyjnych:)

I wiecie co?
Według mnie, wołowina niczym nie różni się w smaku od wieprzowiny, a i tak najlepszy jest kurczak!

Pieczarki i brokuły będą lepiej smakować jeśli polejecie je na koniec kilkoma kroplami zdrowego oleju lnianego. Polecam Wam producenta, którego znajdziecie pod adresem Złotopolskie.pl


Jestem kulinarnym ignorantem, wiem.
Ale dobrze mi z tym!:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...