czwartek, 10 października 2013

vol. 267^^ zielony granatnik owsiankowy.




owsianka toffi z tartą cukinią, wingronami i granatem

Spodziewałam się większego 'granatowego' boom!
Tymczasem on właściwie nie ma smaku... niemniej w tym swoim niesmaku smakuje całkiem nieźle ;)

źródło:weheartit.com
Patrzyłam się w ten obrazek, patrzyłam. I przypomniałam sobie!
Że miałam kupić czosnek... 


Coraz ciemniejsze popołudnia, chociaż słoneczny październik wymusza noszenie okularów. Coraz chłodniejsze poranki, jesienne mgły o świcie, wahania nad wyborem szalika, wypatrywanie nowych rękawiczek, wyliczanie którą parę kozaków włożyć na nogi, zaparzanie ciepłej herbaty... i to wszystko wciąż jeszcze przed zmianą czasu, która uczyni z jesieni dostojną tajemnicę...


9 komentarzy:

  1. u mnie cieplutko:) lubię taką jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka jesień cieplutka i słoneczna jest piękna, bardzo taką lubię, ale zmiany czasu już nie, przynajmniej tego na zimowy :((

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie miałam okazji jeść granatu, ale zachwyca mnie jego wygląd, zawsze ;D
    Oo.. tak! Właśnie piję ciepłą herbatkę nad notatkami z biochemi, cuudo <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam granat <3
    A u mnie jesień , dosyć ciepła , choć bez kurtki i czapki nie wyjdę absolutnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Granat za każdym razem smakuje inaczej. Raz jest kwaśny a raz bardzoo słodki zdarzają się również bezsmakowe. Musiałaś niestety na takiego trafić ;/ Owsianka wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie smakowe:)

    Co do granatu to może trafiłaś na nieodpowiedniego, nie które potrafią być baaaaardzo słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. też miałam dziś kupić czosnek i dopiero podczas robienia obiadu było "upsss" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie nie lubię tych ciemności już po południu :(
    A granata jadłam raz, muszę koniecznie kupić go na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam spacery jak stopniowo się ściemnia, powietrze jest gęste, ciężkie i wilgotne, latarnie oświetlają wilgotne chodniki <3 Cudo.
    A w granatach najbardziej lubię chrupanie pod zębami :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...