piątek, 6 września 2013

vol. 236^^ starta antonówka.

owsiana z tartym jabłkiem i wanilią/ śliwka, brzoskwinia
Ostatnio kupując owoce u znajomego chłopaka poprosiłam o twarde jabłka. Zawahał się nad zielonymi i spytał czy do jedzenia, czy do szarlotki. Popatrzyłam na niego jak na wariata - skąd miałby wiedzieć, że szarlotki dla mnie nie istnieją, odpowiedziałam, że do jedzenia. Znów się zawahał, że kwaśne. Znów popatrzyłam na niego jak na wariata. I co z tego?! Dla miłośnika jabłek?! ^^ :)


Więc mam. 
Są twarde jak kamień. 
Zielone jak... zielone jabłuszko.
I pysznie kwaśne, najlepsze na surowo:)

Mam jeszcze dla Was znalezione w sieci smoothie, pasuje?^^

źródło: weheartit.com
Bo mi chyba raczej...
niee...

:)



24 komentarze:

  1. Ja też lubię kwaśne jabłka ;) Okej, mam ulubione gatunki, ale tak naprawdę praktycznie każde jest dla mnie dobre. Co do smoothie, nigdy takowego nie piłam, ale nie mam oporów przed spróbowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja uwielbiam słodkie jabłka, kwaśne tylko do szarlotki, coś typy szare renety, bardzo polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne jabłuszka mam w ogródku, zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to, nie lubisz jabłeczników/szarlotek? Dlaczego to tak? :(
    Ale owsianka z jabłkami-cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie jabłuszka najlepsze! Twarde i soczyste :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziwne połączenie z tym burakiem;p
    zazdroszczę Ci tak pięknych zdjęć! od razu ślinka cieknie ;)
    nie to co moje gorzej niż amatorskie;p

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo smakowicie wygląa to śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam :) śniadanko pyszne :) a to smoothie też dobrze wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie wybieram owsiankę, a jabłka dla mnie muszą być twarde i kwaśne, uwielbiam takie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. tęskniłam za polskimi jabłuszkami <3
    a smoothe bym spróbowała, lubię nietypowe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj pasuje i to jak :D Uwielbiam jabłka i mogłabym jeść je do każdego posiłku <3

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kwaśne i twarde jabłka! takie są najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twarde i kwaśne jabłka są the best :))

    OdpowiedzUsuń
  14. kwaśne czy słodkie, ja uwielbiam wszystkie jabłuszka :) najlepsze te takie twarde, soczyste, kwaśnawe- te jesienne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi pasuje (no ok, może poza brokułami, bo w tym połączeniu coś ich nie widzę ;p) ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój tata zawsze je twarde i kwaśne jabłka, a ja jestem jego przeciwieństwem - wolę miękkie i słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. smoothie... ciekawe ;p
    A co do jabłek to najbardziej lubię słodko-kwaśne ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. jabłka, w lato często o nich zapominam przez moc sezonowych owoców, ale teraz jak zaczyna się jesień, będę sobie o nich przypominać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi to smoothie bardzo pasuje :)
    Kocham jabłka, piąteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jabłko to jabłko. Każde jest dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uwielbiam każde jabłko, chyba to mój ulubiony owoc :D A smoothie intrygujące :>

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak! Twarde, kwaśne, soczyste! Nie jakieś tam kruche, miękkie, słodkie i mdłe... Ja gram w zielone! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też preferuje te twardsze :D

    Kilka pytań bez odpowiedzi, kilka pragnień i nadziei. Jak każdego obracającego się w sferze 'obsesja jedzenia'? A co ty sądzisz na ten temat? --> dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...