czwartek, 11 kwietnia 2013

obiad vol.38^^ pomidorowe polędwiczki z bukietem warzyw



pomidorowe polędwiczki z makaronem i warzywami
....czyli polędwiczki podsmażone grupowo razem z cebulą i pieczarkami, zalane przecierem pomidorowym. Tym razem podane z makaronem i warzywami. Wybór padł na nieocenioną marchewkę, równie dobre brokuły i kalafiora. Bardzo fotogeniczne towarzystwo^^ Plus ostrożna dawka soli (za radą mojej Mamy staram się powoli solić niektóre dania), spora dawka pieprzu, czosnku i cayenne. 

Taki obiad lubię również wymieszać na patelni. Nie wygląda równie estetycznie, ale zyskuje zupełnie inny smak:)

Umilcie sobie czymś ten dzień! :) 

22 komentarze:

  1. dopiero zjadłam śniadanie, a Ty już narobiłaś mi niesamowitej ochoty na obiad :) i to właśnie taki jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszny, zdrowy i sycący obiad, pychotka! :) Dawno nie jadłam polędwiczek..

    OdpowiedzUsuń
  3. super:) ja makaronik i warzywka, a polędwiczki dla męza;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta mieszanka warzyw jest chyba moją ulubiona do obiadu w okresie zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiad taki jak lubię. Kawałek dietetycznie przyrządzonego mięska i warzywa. Trafiłaś w mój gust :) Super danie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje dania zawsze są takie fajne! uwielbiam je oglądać ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje dania zawsze są takie fajne! uwielbiam je oglądać ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ślicznie i smacznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż się zasliniłam, lece na swój obiad :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Apetyczne danie :D Ja dzisiaj robię znowu mięso, znowu przez Ciebie, zawsze wszystko tak ładnie serwujesz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, nie jadłam pomidorowych polędwiczek, ale chyba muszę nadrobić bo już wyobrażam sobie ten smak! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam mniam! ^^ :D Wpadam do Ciebie na obiad!

    OdpowiedzUsuń
  13. warzywka i pyszne polędwiczki !! *-* super pomysł na obiadek ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Umiliłam sobie właśnie, przydatna rada ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pomidorowe polędwiczki pycha :) a teraz będę sobie umilać dzień lodami ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. O ja Cięęęęęęęęęęęę! Pychota! Polędwiczki w takim włoskim stylu, a ja kocham wszystko co włoskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. umiliłam sobie dzisiejszy dzień obiadem ;p w którego skład wchodziły identycznie warzywka jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, Ty jak gotujesz sobie, to rób zawsze trochę więcej i wysyłaj te obiadki też mi! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...