wtorek, 5 marca 2013

obiad vol. 25^^ plastry pieczonego kurczaka w towarzystwie zielonego


plastry pieczonego kurczaka, podane z ryżem, brokułami, kalafiorem, brukselką, zieloną fasolką i marchewką
Uprzedzając ewentualne zdziwienia - wersja pokazowa, jadam więcej^^ :)
Podglądając ostatnio moją Mamę w akcji pt. pieczemy kurczaka (bowiem to Mama jest w tym mistrzem!, ja jestem specjalistą od innych spraw), zauważyłam, że w marynacie znalazł się czosnek, ostra i słodka papryczka, curry, pieprz i zioła prowansalskie. 

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie odpowiedzi pod poprzednim postem, można na Was liczyć:* Tak się złożyło w moim życiu, że wylądowałam na studiach z innego powodu niż poszerzanie swoich zainteresowań, ale wraz z - mam nadzieję - końcem mojej nauki, czyli obroną mgr w czerwcu, chciałabym podkręcić tempo mojego, jak do tej pory, samokształcenia w dziedzinach, które naprawdę mnie kręcą:) Zatem jestem na etapie poszukiwań, zadawania pytań, ostrożnych planów... 


Do warzyw warto dodać dwie łyżki oleju lnianego, podkręci on ich smak i uczyni nasz obiad zdrowszym, po więcej informacji odsyłam TUTAJ

Skoro na wszystkich blogach znaleźć można aktualne prognozy pogody, nie pozostanę bierna^^ I wczoraj, i dzisiaj w mieście Rzeszów, w którym aktualnie przebywam, wiosna na 100%, za wyjątkiem niskich temperatur :) 

26 komentarzy:

  1. To kiedy mogę wpaść na taki obiadek?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm kurczaczek jaki soczysty :3

    Dodam jeszcze, że za wyjątkiem tego okropnego wiatru byłoby idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowo, pożywnie i kolorowo - tak jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba się zainspiruję tym obiadem i zaserwuję sobie dziś podobny :) u mnie oczywiście będą górować warzywa na mięsem ^^ ale i tak lubię takie dania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obiad idealny- wygląda, smakuje, syci i do tego jest jeszcze zdrowy :) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wpraszam się na ten obiad, mega pysznie ! warzywa i kurczak - the best ever dish !

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrowy, zadziwiający obiadek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. "Uprzedzając ewentualne zdziwienia - wersja pokazowa, jadam więcej^^ :)"

    to zdanie mnie rozbroiło :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D wolałam się ubezpieczyć, bo już parę "zaniepokojonych" komentarzy dostałam wcześniej

      Usuń
  10. a dlaczego 'wersję pokazową' robisz mniejszą? i don't get it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że lubię się pobawić w układanie, a czasami jak wymieszam wszystko razem, to wg mnie nie wygląda zbyt pokazowo - różnie bywa, takie wymieszane obiady też już tu bywały i będą bywać, to zależy od tego, ile mam czasu i chęci:)

      Usuń
  11. widzę tu wszystkie moje ulubione warzywa. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no cóż, u Ciebie jak zwykle smaczny obiadek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam- bez kurczaczka porywam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. samo zdrowie! i jak ładnie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. brokuły! Porywam wszystkie;)
    Pyszny ten obiadek, też chcę taki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda smakowicie - i tak wiosennie.
    Chyba zachęciłaś mnie do upieczenia kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. samo zdrowie i pyszota :) obiad idealny dla mnie! - dla dietującej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To towarzystwo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super! pyszny i zdrowy obiad :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...