środa, 15 października 2014

warzywna przekąska z kurczakiem.

kurczak podsmażony z kalafiorem, fasolką szparagową i brokułem; tymianek, zioła prowansalskie, pieprz, czosnek
Uwielbiam makaron typu penne, to mój ulubiony rodzaj... A do takiego dania pasuje jak ulał. Szczególnie razowa odmiana jest godna uwagi ze względów zdrowotnych, a skoro mowa o zdrowiu, to trzeba to połączyć z.... delikatesami ekologicznymi drPelc! O tutaj: macie porządny makaron:) 

Lubicie czekolady Schogetten? 
Mnie się kojarzą z wczesnym dzieciństwem, kiedy w latach '90 jako dziecku wydawało mi się to dziwne i niespotykane, że kosteczki czekolady są od razu podzielone w opakowaniu.

Mama mi kupowała takie czekolady... i kusiła nimi rano, żebym zjadła śniadanie:)



a dzisiaj moja Mama ma imieniny, ściskam Cię!:))






Jeśli chcecie uczynić swój posiłek nieco zdrowszym, skopcie mięso porządnym olejem lnianym, wydobędzie to również smak potrawy:) Po dobrej jakości produkty, zajrzycie na stronę Złotopolskie.pl


a jutro zapraszam na tory. i do lasu!


6 komentarzy:

  1. oo.. też je pamiętam! :D Chyba truskawkowe najbardziej :)
    Ale piękny lasek :) czekam więc na wycieczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym z chęcią zjadła trochę czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no to serdeczne życzenia dla Mamy! (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekoladki jesc nie mogę, ale kurczaka takiego lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też czekalady musze unikać...ale warzywa z kurczaczkiem bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...