piątek, 27 września 2013

vol. 254^^ kolejne fakty, czy kolejne mity+ 'bezjajeczny' powrót Ash!

źródło: weheartit.com
Wstaję o świcie, jeszcze bardziej niż zwykle. Nie mogę nawet wypić kawy, nie mówiąc o śniadaniu. Oby ten dzień był lepszy od wczorajszego. 

Będzie?:)
A z uwagi na powyższe, nie mogę dzisiaj zjeść jajecznego śniadania na cześć powrotu Ashtray, a przynajmniej nie teraz, nadrobię po powrocie z załatwiania spraw:) i nie powiem 'a nie mówiłam'!
Chociaż MÓWIŁAM^^:)

PS. przypominajka studencka: to ostatni piątek Waszych wakacji! zróbcie coś fajnego:)


12 komentarzy:

  1. aj,aj-a ja zrobiłam, może wizualnie nie powala, ale dooobra była :D

    Powodzenia, wszystko się dziś uda :)
    Tak,tak!! To nasz ostatni piątek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie będzie jak będzie. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie na pewno lepszy :) Pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiłaś, mówiłaś :D Smacznej jajecznicy życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie, na 100 %! :) Mówię Ci ;) ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. oo nagłówek zmieniłaś :)
    nie ma to jak zakupy na ostatni przedstudencki piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też zjem na kolacje żeby nie było że nie powitałam Ash :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie pozostaje nic innego jak życzyć owocnego, niezapomnianego, relaksującego piątku dla wszystkich studentów. Bywajcie kochani! Stało się - musiałam to napisać, bo ciążyło niemiłosiernie. Nie wiem jak ty się do tego odniesiesz -- www.dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba coś w tym jest, że niektóre produkty wpływają na nasz organizm :)
    mam nadzieję, że dzień był dużo lepszy :>

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatni piątek, a ja tam się z tego cieszę, haaaaaa :D i idę spać, ot co! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też była jajecznica bez zdjęcia :) i dzisiaj też :) czasowo jakoś ostatnio mi się poranki skurczyły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...