poniedziałek, 29 lipca 2013

vol. 197^^ wejdźmy na Starówkę i zjedzmy wiśniową mannę.

ul. Grodzka

Rynek

ul. Archidiakońska/ po lewej część domu J. Palikota:)
... a kiedy odwrócimy się w drugą stronę, zobaczymy:

kamienice przy ul. Grodzkiej/ Plac Po Farze
Plac Po Farze/ widok na Zamek
Mieszkając kilka lat w mieście, w którym nie było czegoś takiego jak Starówka, a jedynie rynek - doceniam historię Lublina i fakt, że my mamy prawdziwe Stare Miasto. 


Pokazać Wam zdjęcie, w którym się zakochałam? :)
Chociaż musiałam być mocno zmęczona, bo przeglądając wczoraj przed snem weheartit, kiedy natknęłam się na nie, spędziłam kilka dłuższych chwil pogrążona w myślach co to do cholery jest?:p

źródło: weheartit.com


17 komentarzy:

  1. haha fakt - ten kot jest genialny ^^
    I serio zainteresowałaś mnie tym Twoim Lublinem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaa.. piękne miasto, piękne! :)
    A zdjęcie: brak słów.. wszystko ujęte po prostu w jednym kliknięciu.. mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale te widoki cieszą oko :) - no dobra, manna też ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo Lublin! mieszkałam tam kiedyś, świetne miasto, często chce się tam wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest klimacik, do tego wiśniowa manna i jest git :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia... Fajnie poznać uroki Lublina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jak ja dawno nie byłam na Starym Mieście w Lublinie! Koniecznie muszę nadrobić tą nieobecność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna ta starówka, pospacerowałabym sobie :) szkoda, że nigdy nie miała okazji jej odwiedzić, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha, zdjęcie kota powala :D
    ładna całkiem ta starówka :>

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne to zdjecie, kociaczek kochany *-*
    chętnie odwiedzę kiedyś to miasto, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam starówki... szczególnie nocą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ładnie tam u Was:) po cichu liczę na to, że uda mi się zwiedzić Lublin jak będę w Nałęczowie :)
    zdjęcie mega fajne, takie do przytulenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia :) Kotek rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. całkiem fajne to Twoje miasto :) a nad zdjęcie kocurka aż się uśmiechnęłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kot fantastyczny :) Miasto interesująca a manna rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze będę musiała kiedyś przyjechać do Lublina na plener, bo wydaje mi się ze jest dużo do narysowania:) śliczny kotek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...