niedziela, 13 stycznia 2013

powitanie z wariacją nt wołowiny po burgundzku.

burgundzku kurczak a'la agateq
Trzy miesiące temu odkryłam, że kuchnia to pomieszczenie służące nie tylko do gotowania wody na kawę. Moje początki miały nieciekawe intencje, jednakże szybko zostałam zaczarowana kulinarną przygodą, która powoli zaczęła mnie wciągać. Teraz czuję się już mocno wciągnięta :) Moje dwa dania wygrały konkursy, w międzyczasie zostałam doceniona również na polu "literackim", a ponieważ jestem wielką fanką kulinarnej i śniadaniowej blogosfery - postanowiłam nieśmiało do niej dołączyć na zasadzie czysto amatorskiej. Ogromną radość sprawia mi przeglądanie Waszych blogów, śledzenie nowości na facebooku czy też przeszukiwanie Internetu w celu odnalezienia inspiracji - nie tylko kulinarnych zresztą. 

A poza tym wszystkim, co powyżej - potrzebuję mieć swoje miejsce w sieci. Moje prywatne Centrum Motywacyjne. Jeśli tylko masz ochotę tu wpadać - drzwi stoją dla Ciebie otworem ;-)

1 komentarz:

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...