wtorek, 1 grudnia 2015

z aniołami w grudzień.


Tego oto Anioła dostałam ostatnio w prezencie. Kupiony całkiem 'przy okazji' w miejscu, które podejrzewałabym o wiele, ale na pewno nie o handel figurkami^ :)


Wiele lat temu dostałam od swojej cioci tego fioletowego Aniołka. Jeździł ze mną na wszystkie kolonie, na każde rodzinne wakacje i szkolne wycieczki, stał w moim pokoju na honorowym miejscu.

Z biegiem lat dostawałam czasami Aniołki zupełnie przypadkowo, nikomu nie mówiłam, że je zbieram, bo ja ich... celowo nie zbieram. Celowo zbieram kubki z krajów świata, pocztówki z miast i miasteczek, podkładki pod piwo, czarno-białe grafiki polskich miejscowości... ale Aniołków nie.

Tymczasem one po prostu same się pojawiają z różnych okazji i powiększają swoje grono. 


Organizujecie swoje życie w schematy, 'plannery', tabele motywacyjne, kalendarze...? 

Kalendarz książkowy towarzyszy mi trzeci rok i bardzo sobie chwalę z nim współpracę - swoją drogą czas kupić kolejny;), ale tego typu tygodniowe plany są mi obce... niemniej! postanowiłam uczynić grudzień fajnym i poukładanym miesiącem, ponieważ ostatnie kilkanaście... dziesiąt... tygodni 2015 roku to w moim życiu jeden wielki chaos. 

Spróbuję! :)

źródło: pinterest.com


Wczoraj w Lublinie miała miejsca burza z gradem, na zmianę z oślepiającym słońcem i wiatrem urywającym głowy, przewracającym drzewa na głównej ulicy... 

... niech pomyślę, ostatnia prawdziwie grudniowa aura była... nie pamiętam. 

Skromne opady śniegu, który znika już po godzinie ósmej rano, kiedy temperatura tylko osiągnie zero stopni, jakieś byle-co imitujące śnieg!

Ale zaczyna się grudzień♥
Piosenki kolędowe, ozdoby świąteczne, wciąż krótki dzień, wciąż szybki zmierzch, wciąż szaliki i ciepłe kurtki. 



źródło: pinterest.com
Dzień dobry! 

5 komentarzy:

  1. piękne aniołki :)
    Heh ja organizuję życie co do minuty XD

    OdpowiedzUsuń
  2. dzień dobry Agatko! :)
    dlatego też te aniołki są po prostu wyjątkowe, tak samo jak wyjątkowy jest grudzień, najlepszy miesiąc w roku <3 będzie cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rozkładów tygodniowych/miesięczych nie uzupełniam, bo nie chcę się za bardzo rozdrabniać - jeden duży planer mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja kolekcja aniołków jest śliczna :) A pocztówki i kartki również zbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki przepiękne ;) ja zbieram magnesy z miejsc, w których byłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...