sobota, 5 grudnia 2015

słone muffiny z kiełbasą i suszonymi pomidorami.





Mój Tata już dawno dawał delikatnie do zrozumienia, że zjadłby wytrawne muffiny, które kiedyś zrobiła mu Mama. Wiedząc, że Mama po pierwsze nie ma czasu na bzdury, a po drugie jak już ma czas, to woli go spędzić z książką niż z piekarnikiem - postanowiłam ją wyręczyć, licząc, że różnica w smaku pomiędzy jej muffinami a moimi nie przyczyni się do traumy gastronomicznej mojego Taty:p 

Składniki:

2 szklanki mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 płaska łyżka cukru
1 płaska łyżeczka soli
1 płaska łyżeczka pieprzu
1 płaska łyżeczka mielonego czosnku
2/3 szklanki mleka
1/2 szklanki oleju (u mnie był to olej z suszonych pomidorów z kaparami)
jajko
dwie laski wędzonej kiełbasy
pół kostki żółtego sera
3 łyżki kukurydzy z puszki



Przygotowanie:

Kiełbasę i ser kroimy jak wyżej. Podobnie jak suszone pomidory - wystarczy około 10 sztuk.


Suche i mokre składniki mieszamy w oddzielnych miskach, po czym delikatnie łączymy. 


Jeśli masa wychodzi bardzo gęsta (bardzo, bardzo!), dolewamy troszkę więcej mleka. 

Foremki wypełniamy do połowy, ładujemy w środek żółty ser i dopełniamy resztą masy. 

Pieczemy w 190 stopniach C przez 20 minut. 


*

Życzę spokoju na całą sobotę i przypominam, że dziś i jutro pojawią się tu jeszcze dwa proste przepisy na całkiem smaczne rzeczy!^^

Dzień dobry!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...