wtorek, 22 grudnia 2015

new in.


... a co to takiego?




Fajowy shaker z pomysłowym sposobem na przepisy na pyszne znane drinki :)




I kolejny kalendarz z kotami :)
Nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam kalendarz z czymś innym niż te cudowne zwierzątka ♥ Chyba w czasach liceum miewałam kalendarze z Tatrami - moją drugą miłością. Czasy liceum... kiedy to było! :)

*

Jakiś czas temu pisałam o klimacie świąt bez śniegu, że w zasadzie wszystko siedzi w głowie, że nie potrzeba wcale 'białego puchu' do pełni celebrowania tego czasu, ale zmieniam zdanie. I chociaż naprawdę bardzo się cieszę na święta, bo będzie to pierwsze Boże Narodzenie spędzone niejako 'osobno' z domem rodzinnym i pierwsze, na które goście przyjdą do mnie, a nie tylko odwrotnie - to brakuje mi śniegu. 

Ale ponieważ jestem osobą empatyczną i współczującą, to solidaryzując się z właścicielami samochodów i wszystkimi, który zimy nienawidzą - jestem skłonna machnąć na to ręką. Trudno, wiele zim w swoim życiu miałam, jeśli miałabym nie mieć żadnej więcej, ale mieć świadomość, że gospodarka krajowa i miliony ludzi wyjdą na tym na plusie, to okey. 

Trzeba być elastycznym:)

*

Prezenty mam już kupione, przy okazji ich chowania całkiem przypadkiem odnalazłam dwie pary zaginionych spodni, które już żywcem pochowałam 'Mamo na pewno są w piwnicy, a jak nie w piwnicy, to na pewno gdzieś w garderobie, ale nie wiem gdzie'. Leżały zapakowane w papier i udawały siatki, co za tuman je tam położył?! 

Ja^^ 

*

Przesyłam moc pozdrowień, a przy takim wietrze dolecą do Was pędzikiem!
Trzymajcie się!

3 komentarze:

  1. doszły! posyłam uściski, na tą wietrzną lecz nie białą zimę :)
    to będą fajne święta, ciekawa taka odmiana, chciałabym tak ugościć wszystkich choć z drugiej strony wiem jak wiele przy tym pracy, ale na szczęście w pozytywnym tego słowa znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tym shakerem to świetny pomysł na prezent ! a już na pewno sprawdzi się na sylwestrowej domówce :D piękny kalendarz. ja w właśnie "kończę" kalendarz z kotami ze schroniska - zdjęcia naprawdę cudowne ! i lada chwila będę zaczynać kalendarz "psy i koty. może na przyszły rok uda mi się zrobić kalendarz z moim Uszatkiem :) a pozdrowienia dotarły :) trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także kiedyś uwielbiałam kalendarze z kotami... A moja siostra z psami. Na zeszłe Święta dostałam Simon's Cat :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...