wtorek, 17 listopada 2015

współpraca z kulturystyka.sklep


Bardzo mi miło, że mogę przetestować kilka produktów ze sklepu Kulturystyka. Nie jestem sportowym freak'iem, staram się ćwiczyć dla siebie i zdrowia, a siłownia jest dla mnie po prostu pomieszczeniem:)

Niemniej! bardzo lubię wszelkie fitnessowe smaczne nowinki, napoje i odżywki i traktuje je trochę jak słodycze^ :)





Otrzymałam w przesyłce odżywkę o smaku śmietankowo-bananowym ♥ pachnie identycznie jak śmietanka do kawy w proszku, kojarzycie? 

To był mój hit z dzieciństwa, wyjadałam ten proszek dopóki Tata mnie nie przyłapał :) Zresztą podobnie jak Vibovit... co ja miałam z tymi proszkami? 

Nevermind. 

Odżywka smakuje równie dobrze, jak brzmi. Połączenie smaków jest trafione w dychę!



Wielka szkoda, że dzienna porcja to tylko dwie łyżki... 



... zdrówko! 

W tym tygodniu przetestuję również napój energetyczny, jestem ciekawa czy będzie smakował podobnie jak znane mi marki. 


*

Udanego dnia wszystkim Czytelnikom, Zaglądaczom i Podglądaczom! ;)

2 komentarze:

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...