wtorek, 27 sierpnia 2013

vol. 226^^ wybieramy kolory!+prywata, wszak to moje miejsce w sieci:)

źródło: weheartit.com
Biorę pomarańczowy! :)

Wczoraj wieczorem zapaliłam światło. Koło godziny dziewiętnastej. I poczułam JĄ. Jesień. Ciemne popołudnia, ciemne wieczory, klimatyczne chwile w domowym zaciszu... W obliczu mojego obecnego życiowego kołowrotku to jak przystań na horyzoncie.

W szafce mam dwie czekolady. 
W kuchni mam kawę.
Wystarczy. 

Przeszłam drugi etap rozmowy kwalifikacyjnej, jutro czeka mnie trzeci. 
:)




16 komentarzy:

  1. Też JĄ czuję :-) I czekam. Bo ją BARDZO lubię :-) Oby tylko była taka prawdziwa, kolorowa, taka polska, taka ach! :-)
    Trzymam kciuki za pracę, aż do końca! Buziak na dziś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa i czekolada, koc, fotel = jesień ;) GREEN and RED :P

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki, trzymaaaaam! :)
    Ej,ej-w UK nie czuć w ogóle jesieni, nic, a nic-chyba jednak się cieszę :)

    Aj,aj-wybieram pomarańczowy zabarwiony zielonym i może trochę żółtym? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę fiolet ;)

    Też już czuję jesień. Oby była piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. To trzymamy teraz kciuki za trzeci etap:)
    A można prosić mix wszystkich kolorów? Bo nie mogę na jeden się zdecydować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie czekoladowa pustka, bracia wszystko zjedli :c to chyba wpadnę na jedną czekoladkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham banany, więc to mówi samo za siebie ;D
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też już poczułam jesień, trzymam kciuki, a stawiam dzisiaj na fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia! Dzisiaj fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesień już blisko :) kawa i czekolada zdecydowanie umilą dzień :)
    ja z każdego po trochu, nie wiedziałabym który konkretnie wybrać ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie chcę jesieni, bo to oznacza zimno, którego bardzo nie lubię. :|
    ja wybieram fiolet! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty wiesz co, ja wczoraj miałam identyczną sytuację :( I wcale się nie cieszę, że jesień coraz bliżej... :(
    A z tymi kolorkami...Z każdego bym coś wybrała! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi ta jesień w powietrzu się nie podoba ani trochę :((
    Trzymam kciuki jutro! Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. będę jutro mocno trzymała kciuki:*
    ja w tej chwili nie mam ani kawy ani czekolady, czułam dziś jeszcze lato, odwrotnie niż u Ciebie, ale i tak pozytywnie, bo życie jest przecież piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jesień poczułam już jakieś dwa tygodnie temu... ;p żółty, zielony i trzy w dolnym rzędzie bo mi się jako kolory podobaja :D
    powodzenia jutro! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...