sobota, 27 lipca 2013

vol. 195^^ coś w moim stylu i zapowiedź lubelskiej wycieczki.




Lubelska wycieczka?
Postanowiłam pokazać Wam moje miasto, które naprawdę lubię i do którego wróciłam, chociaż byłam święcie przekonana, że resztę mojego życia spędzę gdzie indziej. Nie żałuję. Odnajduję się tutaj, przynajmniej na razie towarzyszy mi uczucie 'bycia we właściwym miejscu' i mam nadzieję pozostanie ze mną na zawsze.

Jutro pokażę Wam zdjęcia z urokliwego Starego Miasta, tymczasem...

... robię weekendowy odwyk od cukinii. Nie żeby ochota na nią mi przeszła, ale weekend to weekend i należy jego obecność jakoś zaakcentować, chociażby inną niż cukinia przekąską!:)

Słonecznego^^:*

13 komentarzy:

  1. a ja przez Ciebie wczoraj musiałam zrobić sobie makaron z cukinią na obiad bo mi narobiłaś takiego apetytu, że nie mogłam o niej zapomnieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwyk mówisz??? Może czasem i tal trzeba? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lublin piekne miasto-mialam tam studiować :)
    Odwyk dooobra rzecz, potem docenia sie na nowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. odwyk... nie lubię tego słowa. Oby nie za długo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, dobra cukinia nie jest zła ;)
    pokaż, pokaż, chociaż tu Lublin zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to się zgrałyśmy z rowerowaniem ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam ostatnio manię na cukinię :-D

    Widzę pyszności na śniadaniu :-)

    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że też jestem Lublinianką to nie mogę się doczekać Twoich zdjęć...:). Ja też sądziłam, że tu raczej nie zostanę, a jednak coś nie pozwala mi stąd wyjechać, faktycznie tylko tutaj czuję się jak w domu! Pozdrawiam wszystkich z Lublina:)
    (Marta- po przeprowadzce z Lajtowego Gotowania)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię odwyków! oby nie trwał zbyt długo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że robisz taki foto-przewodnik, bo nigdy nie byłam w tych rejonach...
    A od cukinii odwyk? Challenge accepted:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie umiem doczekać się migawek z miasta ;)
    miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cukinia zawsze dobra! Ja bym mogła jeść i jeść cukinię. Zwłaszcza taką grilowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja cukinia zawsze tak pysznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...