poniedziałek, 20 maja 2013

śniadanie vol.36^^ leciutkie śmietankowo-owocowe płatki i remontowy lunch-box

płatki ryżowe na budyniu śmietankowym z dużą ilością mleka, owoce


Dwa dni przerwy od remontu sprawiły, że prawie o nim zapomniałam. Jednak człowiek zbyt szybko przyzwyczaja się do dobrego... Pan Malarz przenosi się dzisiaj z jednego pokoju, który na szczęście przypomina już kadr z katalogu nieruchomości, do kuchni. A ja razem ze słoikiem kawy, stewią, mlekiem, kubkami i filiżankami emigruję do innego pokoju, gdzie we względnej ciszy będę jeść mój remontowy lunch-box. A pomyśleć, że jeszcze kilka dni temu pisałam u którejś z Was, że lunch-box'y mnie póki co nie dotyczą... 

podsmażona szynka drobiowa, z cebulą, pieczarkami i mieszanką włoskich warzyw, z dużą ilością przypraw
Głównie z ostrą papryczką, bazylią, oregano i czosnkiem. 

Powitał mnie ciepły i słoneczny poranek:)

26 komentarzy:

  1. W takim razie życzę kontynuacji tego ciepłego, słonecznego dnia :*
    Twoje śniadanie podoba mi się dziś najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja.. Życzę szybkiego końca tego remontu!
    Ale śniadanko miałaś 1sza klasa, dużo owoców-uwielbiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. podzielisz sie lunchboxem:D?

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawki, masz truskawki! :-)
    I jaka pyszna zawartość lunch box'u! :-)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta owocowa miseczka bardzo do mnie przemawia ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie delikatne śniadanie! Pycha :)
    Porywam lunch boxa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na taki lunchbox to ja się chętnie skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. wytrwasz ten remont kochana, a potem będziesz się cieszyć z odnowionego mieszkania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubisz płątki ryżowe co ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie za rzadko jem płatki ryżowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nominowałam Cię do Liebster Blog :) http://bieganie-ze-sniadaniem.blogspot.com/2013/05/22-liebster-blog-i-ciekawe-komu-bedzie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście, jak chmurka!
    a box porywam bez szyneczki i pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mleczne śniadania z owocami najlepsze <3
    pyszny ten twój lunch box, muszę spróbować tak smaczną kompozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie w tym Twoim lunchbox'ie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa biorę Ci to bento!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Płatki ryżowe i banany to coś, co nieodłącznie kojarzy mi się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie gotowałam nigdy płatków ryżowych na mleku, jutro wypróbuję !

    OdpowiedzUsuń
  18. czy mam omamy wzrokowe, czy w lunch-boxie jest makaron? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie wygląda zawartość tego lunch boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. JEjku to z kluseczkami i szybką, jak ja uwielbiam takie! Ale narobiłaś mi smaka, muszę zrobić coś podobnego! :) Budyniowe ryżowe naj pycha! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam dzisiaj zrobić właśnie płatki ryżowe! Pychota :)
    Ja właśnie powróciłam do lunch box'ów i idę szykować coś na jutro ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. nominowałam Cię do Liebster bloga u mnie :)

    theway-tohappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ej kurcze :D fajny ten lunch box <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...