czwartek, 2 maja 2013

śniadanie vol.28^^ truskawkow-bananowe mleko z płatkami ryżowymi


Śniadanie prawie świąteczne, czerwień truskawek jest, biel płatków ryżowych też, tylko przytłoczona kolorem mocniejszym:) A co to takiego? Zblendowane poprzedniego wieczora truskawki z bananem, po dolaniu mleka, którym to kolejnego ranka zalałam płatki ryżowe i zagotowałam. Długo! 
Tak, tak... (Nie)stety zostałam przez Was skuszona do truskawek. "Presja' mojej Mamy przeważyła szalę i truskawki wylądowały w koszyku.

A jutro pokażę Wam, co zrobiłam z mielonego mięsa, do którego mam niezwykły dar polegający na 'rozmnożeniu' jego ilości z jednoporcjowej do kilkuporcjowej...^^

30 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym mlekiem, musiało być pyszne :)
    No bo banan i truskawy *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie <3 ja właśnie jem moją owsianę, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. MMMMMMMMMMMMMMMM mleko jak shake! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenie smaku banana i truskawek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to pysznie wygląda.... <3

    czekam na kolejne czarodziejskie przepisy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o, ja poproszę takie mleko! przecież to musi obłędnie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mm wygląda pysznie :D
    Płatki ryżowe <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ryżowe i truskawy to przepyszne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremowe te Twoje płatki :) Moje zazwyczaj się nieco bardziej puddingowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Patriotycznie :) płatki ryżowe z truskawkami - koniecznie muszę to zrobić :) !

    OdpowiedzUsuń
  11. no, w końcu i u Ciebie truskawy :) i to w pysznym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie patriotycznie:)
    truskawki - rozpusta o tej porze roku :):):)!

    OdpowiedzUsuń
  13. truskawki i banany - moje ukochane owoce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj te Twoje śniadanka kuszą i kuszą :)) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie gęste... Takie uwielbiam najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. truskawki , banan <3 pysznie !! ja dziś byłam na zakupach i też w koszyczku wylądowały truskawki , kuszące są ,ale te nasze polskie, ahhh już nie umiem się ich doczekać ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł na wiosenne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki świetny pomysł ugotować płatki na takim mleku!
    Ja jeszcze wytrzymuję bez truskawek (no dobrze skończyły się w Tesco, ale grunt, że nie kupiłam;D)

    OdpowiedzUsuń
  19. cierpię na truskawkowy głód *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. jak domowy truskawkowy kisiel wygladaja ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. nawet śniadanie masz patriotyczne no ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pyszotka :D Kisielo-budyń :D Muszę zrobić, jak będę w posiadaniu truskawek! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. haha, ale z ciebie patriotka! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmm ale pycha :D Uwielbiam taki koktajl, a ryżowe na nim musiały cudownie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda tak kremowo :) haha rzeczywiśćie patriotka z Ciebie, no w końcu dzień flagi dziś ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam ochotę na truskawki :D ale chyba poczekam do sezonu :d

    OdpowiedzUsuń
  27. ej, to wygląda genialnie! :) A w jakich proporcjach ten banan, truskawki i mleko? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja wciąż dzielnie czekam na polskie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...