niedziela, 10 marca 2013

kruche ciasto dzieciństwa mojej Mamy^^+Liebster


dwa kruche spody i powidła śliwkowe, oprószone cukrem pudrem
Krucha krajanka z dzieciństwa mojej Mamy - proste, aż wstyd! takie proste:) Dwa spody zwykłego kruchego ciasta przełożone powidłami śliwkowymi. Smakują jak kruche ciasteczka, bo to są... kruche ciasteczka, tylko pieczone w dużej blasze^^

 Kolejna nominacja od Patrycji :*
1. Rzecz bez której nie mogłabym żyć... niestety - komputer. 
2. Co najlepiej ci wychodzi.. -
interesowanie się wszystkimi dookoła.
3. Czego się boisz?
Choroby.
4. Co najbardziej powoduje, że się uśmiechasz? 
Kiedy ktoś sprawi mi przyjemność, skomplementuje, doceni. 
5. Co lubisz w sobie najbardziej?
Że mam ciągle siłę. Szczególnie wtedy, kiedy wydaje mi się, że już doszłam do ściany. 
6. Coś czego się brzydzisz...
"Porowatych" powierzchni. Trauma pozostała po ciężko przebytej w dzieciństwie ospie. 
7. Najczęstsze używane przez ciebie kosmetyki..
Błyszczyki i szminki. 
8. Ulubione perfumy.. 
Jak na razie Chance Chanel. 
9. Ulubiona potrawa..
 Wszystkie z makaronem. 
10. Jaki masz telefon? 
Nokia X2 (swoją drogą w tym miesiącu będę zmieniać, muszę jakiś wybrać:) )
11. Posiadasz strój do biegania? (buty itp. )
Nie biegam. Mam natomiast akcesoria do treningów, i strój.

No to zapraszam - po kawałeczku do niedzielnej kawki^^ :)



25 komentarzy:

  1. Ile ja czasu nie jadłam ciasta kruchego... Twoje wygląda idealnie :) Moja mama właśnie robiła podobne.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym skosztowała...kruche ciasto jest najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie kruche ciasta! wpraszam się na kawe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super ;)
    Haha, też uwielbiam się interesować wszyyystkim dookoła ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie wpadnę na ciacho! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że znajdzie się kawałek dla mnie.
    Takie proste, a często zapominane. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo chyba do ciebie wpadnę na to ciacho -skuszę się bo wyglada super ! mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham kruche ciasto i powidła śliwkowe także sie wpraszam na deser po obiedzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To się poczęstuję, bo uwielbiam drożdżowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam! Wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie kruche ciasta :) i nie ma dużo wyczynów do niego :P

    OdpowiedzUsuń
  12. idealne na niedzielę :)
    chanel chance bardzo lubię, choć wciąż wolę chanel mademoiselle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skusiłabym się, u mnie dzisiaj sernik na zimno do kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekłam to ciasto wczoraj-też je kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  15. o ja, to ja jestem pierwsza w kolejce po kawałek tego ciacha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. moja mama też jest mistrzynią prostoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kruche z powidłami śliwkowymi? Trafiłaś w sam raz w moje gusta. Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  18. apetyczne ciacho! kruchę najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...