niedziela, 24 lutego 2013

płatki ryżowe vol.1^^!


Są! 
Wyszły odrobinę za rzadkie, przez co zupełnie niefotogeniczne! Ale z drugiej strony nie przypominały tradycyjnej zupy mlecznej^^ Jestem pokorna, więc wiem, że dojdę do perfekcji! Podobne próby "konsystencji" przechodziłam już swego czasu z owsiankami czy kaszą manną. Niemniej płatki są cudoooowne! Takie leciutkie jak chmurka. Dziękuję, że mi je poleciłyście:*

Ponieważ chciałabym jutro - bądź w najbliższym czasie - skosztować owsianki z białkiem (zdaje się, że gdzieś taką już widziałam), będę wdzięczna za poradę pt. ubijać je wcześniej, wlewać do gotującej się czy kończącej się gotować itp.? :)

Co do technicznej strony bloga, rzeczywiście nie będę rezygnować z pokazywania obiadów czy ciast, ale zacznę dodawać przepisy, nigdy nie wiadomo - a nuż ktoś coś podpatrzy. Sama po sobie widzę, że czasami mam ochotę o coś spytać odnośnie tego, co na zdjęciu. 
Uf, rozpisałam się, sorry! 
Miłej niedzieli^^
płatki ryżowe na mleku z bananem i przyprawą do kawy, kakao

22 komentarze:

  1. Ja białko ubiłam i pod koniec gotowania dodałam szybko mieszając bo robiły się piankowe grudki :D
    Płatki pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wieki nie jadłam tych płatków;) Twoje musiały być pyszne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. wiedziałam, że dziś u Ciebie zagoszczą te płatki!:D
    ja białko ubijam wcześniej i jak już skończę gotowac owsiankę to je dodaję i lekko mieszam tylko do połączenia się składników:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto, a jak smacznie :) No i kakao... Miałaś pyszne śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jadłaś płatki ryżowe - pychotka !
    ja ubijam lekko białko , bo nie lubię gdy jest aż sztywne ;) w czasie gdy gotuje się owsianka, na koniec dodaję i mieszam przez chwilkę na lekkim ogniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. mi kiedyś płatki też wyszły za rzadkie, więc wsypałam troszkę więcej, w efekcie były nawet za gęste :) najlepiej samemu kombinować z proporcjami :)
    co do owsianki z białkiem to ja gotuje normalnie owsiankę w garnuszku. w międzyczasie ubijam białko, ale nie na bardzo sztywno. gdy owsianka zaczyna gęstnieć dodaję rozbełtane żółtko (wtedy jest bardziej gęsta), mieszam chwilkę, zdejmuje z gazu, dodaję piankę z białek i dobrze mieszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gotuję owsiankę i gdy już zdejmuję z gazu, to dodaję ubite wcześniej białko, delikatnie mieszając do połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. intryguje mnie ta przyprawa do kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ona taka całkiem zwykła, taka w młynku przeca:d

      Usuń
  9. lubię tak prosto podane płatki ryżowe :)
    co do owsianki - białko ubijam na sztywną pianę i pod koniec gotowania się owsianki dodaję i delikatnie mieszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, zgadałam że będą dziś płatki na śniadanie !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. rozpisuj się więcej i częściej, ej ej! :)))

    ja nie jadłam jeszcze tych płatków, ale też muszę spróbować jak już mam je w tym sklepie pod nosem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo ja się bałam, że mi wyjdzie jajecznica, jak dodam białko do owsianki:d Dziękuję Wam za odpowiedzi! Jutro wielki dzień pierwszej próby... aaaaaaaaa boję się^^

    OdpowiedzUsuń
  13. proste, pyszne śniadanie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy ich nie jadłam! :o Muszę spróbować, prezentują się pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie próbowałam tych płatków, ale chętnie kiedyś wypróbuje. Musze ich u siebie poszukać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie iffy-w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jadłam płatków ryżowych ale twoje wyglądają zachęcająco....

    OdpowiedzUsuń
  17. nie trudno się do nich przekonać, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecież wcale nie są takie złe!
    No pewnie. Doodawaj przepisy, na pewno się komuś przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam w planach w najbliższej przyszłości owsiankę z białkiem, ale się boję ;p chyba poczekam na Twoją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę próbować robić w tym tygodniu, jeszcze nie wiem kiedy mnie najdzie ochota większa niż "strach" :p

      Usuń
  20. Aaa jest, znalazłaś! :D Idę jutro kupić płatki ryżowe :D Lubię takie megaa gęste :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...