środa, 1 stycznia 2014

vol. 338^ Nowy Rok.



Dzień dobry :)

17 komentarzy:

  1. Dzień dobry! :)
    Tak jak i Ty rano również wyciągnęłam już nowy kalendarz :)
    Przyjemnego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kalendarze książkowe tylko mam z nimi jeden problem. Nie umiem z nich korzystać. Wolę ten w smartfonie a szkoda, bo papier jednak ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzień dobry!
    zawsze kupuje te kalendarze, używam 3tygodnie a potem okazuje się że za dużo miejsca zajmują mi w torbie i lecą w kąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień BARDZO dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzień dobry, Agatko! :) to będzie dobry rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam duuużo kalendarzy ;)
    To taki jakby pamiętnik?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w nowym roku! Oby był lepszy niż poprzedni prawda? :))
    P.S Zapraszam do siebie bo dopiero zaczynam :)) A Twój blog obserwuję od dawna i na pewno wykorzystam przepisy :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Zaczynamy z czystą kartką, jak to przedstawiłaś na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bry bry, uwielbiam kalendarze, gdzie kupiłaś taki ładny:)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry Wieczór! Wiesz o czym mi przypomniałaś?! Ze nie mam kalendarza *olaboga olala sierooto!* jutro w takim razie zakupy kalendarzowe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę nowy terminarz, już są nowe postanowienia noworoczne? Zapraszam również na mojego bloga o odchudzaniu inspiracji i motywacji do sportu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...