niedziela, 29 września 2013

vol. 256^^ mix'ik.





Kupuję kolejną figę. Jedną figę. "Wroga" należy oswajać stopniowo... Na stoliku na balkonie stoi kosz pełen włoskich orzechów. Niech stoi. W zamrażarce kończą się banany, muszę wybrać się wreszcie do sklepu po świeży zapas. Przydałaby się porządna promocja!:) Zastanawiam się czy schować trampki do pudełka i definitywnie wyjąć kolejną parę kozaków... przecież zaraz październik! Rozpoczynają się trzy najpiękniejsze miesiące w roku♥

Życzę Wam, żeby każdy z Was poczuł tę moc w sobie i z uśmiechem spojrzał w kalendarz, za okno, na termometr... będzie pięknie, obiecuję:)

14 komentarzy:

  1. nie chowaj trampek, nie choooowaj!
    Ej, właśnie w Biedronce skończyła się na nie promocja, a mi skończyły się w domu :( Dziwne te banany, szybko znikają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro obiecujesz, to trzymam Cię za słowo i w razie anomalii pogodowych z reklamacją przyjdę do Ciebie!
    a tak na poważnie, to też uwielbiam jesień, zimę zresztą też, ten klimat jest cudowny, niech tylko przestanie padac:p

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, jeśli chodzi o mechanizm figowy, to robię dokładnie to samo <3 Jedna sztuka - wzrok kasjerów bezcenny!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam lubię jesień więc uśmiech mam gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzień dobry, dzień dobry! :) ktoś tu się przekonuje do figi, fajnie, fajnie!
    nieeee, nie chowaj! :D moje jeszcze stoją w szafie i czekają z nadzieję, że jeszcze sobie zaznają ciepłej jesieni na moich stópkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama w taki sposób oswoiła owsiankę i teraz je ją prawie codziennie :)
    U mnie teraz wszystko się kończy, też muszę się wybrać na zakupy.
    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadzieja umiera ostatnia więc trampki zatrzymaj w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jeszcze w tym sezonie nie jadłam fig... :( Nie mogę ich nigdzie dorwać, no! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie chowaj jeszcze trampek, jeszcze dużo czasu do zimy! ( mam nadzieję )
    o tak, promocja na banany zdecydowanie by się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. te orzechy to bym sama chciała mieć :)
    o tak, to zdecydowanie będą piękne miesiące, z dnia na dzień przekonuję się coraz bardziej do uroku tej pory roku :) dzięki twoim pozytywnym postom jest jeszcze łatwiej ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień Dobry ! :*
    Na dworze zimno, trochę ponuro... ale od Ciebie bije taka pozytywna energia, że człowiekowi się od razu lepiej robi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że ktoś rozumie i podziela moją miłość do jesienno- zimowych miesięcy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam lubie wiosne, ale w sumie jesień też nie jest zła,kiedy ubierze się cieplejszy sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już chodzę w kozakach :) uwielbiam zbliżające się miesiące :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że wpadłeś. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...